سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

96/7/27
6:31 ص

خوراک لذیذ دل مرغ گرداوری شد

خوراک لذیذ دل مرغ

 

دل و جگر در مرغ و گاو و گوسفند یکی از اجزای قابل خوردن و بسیار سودمند برای بدن می باشد. دل مرغ همان قلب درون مرغ می باشد که بسیار کوچک بوده و نیاز است تا به تعداد زیادی از آن بهره ببرید. بنابراین اگر تعداد شما دو نفر است می توانید حدود سیصد گرم تا نیم کیلو از دل مرغ را تهیه نمایید. پس از گرفتن به خانه بیاورید و به دقت بشویید . در صورت وجود چربی ، چربی ها را از دل خارج نمایید.

معمولا برای استفاده از دل نیاز است تا شما این عضو را از نیمه برش بزنید. بطن ها و . . . را خارج نمایید و بشویید. معمولا دل های متوسط به چهار قسمت قابل برش هستند. پس این برش ها را انجام دهید. برای جلوگیری از بوی نامطبوع دل در هنگام خوردن نیاز است تا شما از یک سری مواد برای پخت بهره ببرید. این مواد افزودنی پیاز و سیر می باشد. دل ها نسبت به گرما حساس می باشند ، بنابراین از پخت زیاد و سوزاندن آنها خودداری نمایید.

سپس برای پرحجم شدن و لذیذتر شدن غذای مورد نظر خود یعنی خوراک دل مرغ ، می توانید از قارچ های حلقه ای متناسب با شکل پیاز خود نیز استفاده نمایید. این ترکیب معمولا نیاز به مزه دار شدن دارد ، بنابراین حتما به مقدار لازم از نمک و فلفل بهره ببرید. برای تغییر رنگ دل و ترکیب مربوط به آن می توانید از رب نیز در داخل آن استفاده کنید. معمولا قارچ برای سرخ شدن نیاز به زمان کمی دارد ، پس این ترکیب را به صورت جدا یا در آخرین مراحل سرو بر روی ماهی تابه قرار دهید.



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ